Obchodní podmínky

Domů » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky k promítání digitální reklamy na okna souprav metra v Praze

Platné od 01.01.2024

  1. Úvod
    1. Tyto obchodní podmínky společnosti European Digital Industries a.s., IČO: 075 52 793, se sídlem náměstí Republiky 1090/5, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. B 23891 (dále také jen „EUDI“), upravují právní vztahy v souvislosti s promítáním digitální reklamy na okna souprav metra v Praze, které pro Objednatele zajišťuje EUDI (uvedené obchodní podmínky dále také jen „obchodní podmínky“).
    1. Tyto obchodní podmínky se uplatní na všechny nabídky společnosti EUDI a přijetí nabídek společností EUDI v souvislosti s promítáním digitální reklamy na okna souprav metra v Praze.
    1. EUDI a Objednatel uzavírají Smlouvu jako smlouvu mezi podnikateli, každý v souvislosti se svým vlastním podnikáním.
    1. V případě, že se EUDI a Objednatel ve Smlouvě odchýlili od ujednání těchto obchodních podmínek, uplatní se odchylné ujednání ve Smlouvě, které je v rozporu s ujednáním těchto obchodních podmínek.
    1. Na povinnosti Objednatele z těchto obchodních podmínek (zejména články 7.2 a 7.3) se uplatní i Kodex reklamy dostupný na internetové stránce https://www.rpr.cz/dokumenty/, o kterém Objednatel výslovně prohlašuje, že mu je znám.
    1. Na povinnosti Objednatele z těchto obchodních podmínek (zejména článek 5.6) se uplatní technické požadavky na Reklamní spot a Reklamní materiály (příslušný formát, kvalita, atd.) uvedené na internetové stránce https://www.eudi.cz/technicky-popis, o kterých Objednatel výslovně prohlašuje, že mu jsou známy.
    1. Objednatel výslovně prohlašuje, že si tyto obchodní podmínky přečetl, že jim rozumí, a že s nimi souhlasí.
  2. Výklad pojmů

Pojmy, které nejsou definovány přímo ve Smlouvě anebo v jiných článcích těchto obchodních podmínek, mají ve Smlouvě, obchodních podmínkách, jejích přílohách a jiných nedílných součástech Smlouvy následující význam:

  • den znamená kalendářní den;
    • Digitální reklamní služba znamená reklamní službu, která spočívá v promítání Reklamního spotu na Reklamní plochu z Reklamního zařízení;
    • Dodavatel znamená společnost EUDI coby osobu, která provozuje Reklamní zařízení se souhlasem DPP;
    • DPP znamená Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost, IČO: 000 05 886;
    • Důvěrná informace znamená jakékoliv know-how, obchodní tajemství, obchodní, finanční, marketingovou či technickou informaci, která byla jakkoliv zpřístupněna či sdělena jednou Stranou druhé Straně, a to v souvislosti se Smlouvou nebo jejím plněním – zejména jde o technickou informaci o Reklamním zařízení, technickou informaci o Reklamním spotu, údaj o existujících nebo potenciálních zákaznících Dodavatele, marketingovou informaci Dodavatele poskytnutou Objednateli před uzavřením Smlouvy, obchodní ukazatel Digitální reklamní služby či obecně Dodavatele nebo Objednatele;
    • Fotodokumentace znamená jednu (1) fotografii a jednu (1) videonahrávku, které zaznamenávají promítnutí Reklamního spotu na Reklamní plochu;
    • GDPR znamená Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů);
    • Instalace Reklamního spotu znamená nahrání Reklamního spotu do Reklamního zařízení;
    • Metro znamená několikavozovou soupravu kolejových vozidel jezdící v metru v Praze, která slouží účelu hromadné přepravy cestujících do práce, do školy apod., nikoliv účelu jinému (např. čištění nebo opravě kolejové dráhy);
    • Občanský zákoník znamená zákonč. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů;
    • Odměna znamená odměnu za Digitální reklamní službu ve smyslu článku 3.7;
    • Objednatel znamená osobu, která s Dodavatelem uzavřela Smlouvu, a to ať již pro vlastní propagaci nebo pro propagaci jiné osoby;
    • Rada pro reklamu znamená spolek Rada pro reklamu, z.s., IČO: 604 56 035;
    • Reklamní kampaň znamená poskytování Digitální reklamní služby Dodavatelem pro Objednatele;
    • Reklamní materiál znamená digitální materiál, který nemá podobu Reklamního spotu, ale který lze běžně dostupnými prostředky a způsoby pro výrobu Reklamního spotu použít, přičemž jde zejména o texty, loga, grafiku či popis podoby Reklamního spotu;
    • Reklamní plocha znamená okna vagónů Metra projíždějících okolo Reklamního zařízení;
    • Reklamní spot znamená digitální videoklip krátkého časového úseku bez zvuku s reklamní, informační či propagační hodnotou;
    • Reklamní́ zařízení znamená soustavu LED zobrazovacích panelů umístěnou na vnitřních stěnách mezistaničních úseků tubusu metra v  Praze specifikovaných ve Smlouvě;
    • ROPID znamená Regionálního organizátora pražské integrované dopravy, příspěvkovou organizaci Hlavního města Prahy, IČO: 604 37 359;
    • Smlouva znamená (i) smlouvu uzavřenou mezi Dodavatelem a Objednatelem ohledně poskytnutí Digitální reklamní služby Dodavatelem pro Objednatele nebo znamená i (ii) dílčí smlouvu (např. v podobě přijaté objednávky) ohledně poskytnutí Digitální reklamní služby Dodavatelem pro Objednatele, kterou předvídá rámcová smlouva uzavřená mezi Dodavatelem a Objednatelem;
    • Smluvní dokumentace znamená společně Smlouvu, tyto obchodní podmínky, přílohy Smlouvy, přílohy těchto obchodních podmínek, jakékoli další součásti Smlouvy a obchodních podmínek včetně dokumentů, na které odkazují (tj. včetně příslušných internetových stránek a jejich obsahu), a jakékoli změny všeho uvedeného;
    • Strana znamená smluvní stranu Smlouvy, tj. Objednatele i Dodavatele;
    • Technické požadavky znamenají technické požadavky na Reklamní spot a Reklamní materiály (příslušný formát, kvalita, atd.) uvedené na internetové stránce https://www.eudi.cz/technicky-popis;
    • Vyšší moc znamená jakoukoliv mimořádnou událost, která je mimo kontrolu Dodavatele a která je nepředvídatelná a nepřekonatelná, zejména jde o jakoukoliv z následujících událostí: válka; vojenská operace; občanské nepokoje; stávka; havárie; porucha; výpadek elektrického proudu; přerušení či omezení dodávky elektrického proudu; ukončení či omezení služby či jiného plnění ze strany DPP nebo ROPID; zatopení pražského metra vodou; vandalismus; krádež či obdobný trestný čin anebo přestupek; zabavení či vyvlastnění majetku; požár; povodeň; zemětřesení nebo jiná přírodní katastrofa či extrémní vliv počasí; zásah orgánu veřejné moci; veřejnoprávní akt zakazující provoz metra v  Praze; veřejnoprávní akt vyhlášený či přijatý na základě (i) krizového zákona č. 240/2000 nebo (ii) ústavního zákona o bezpečnosti č. 110/1998 nebo (iii) na jiném základě v jakékoliv krizové či nouzové situaci – nikdy však nejde o veřejnoprávní akt, který by pouze omezoval možnost přepravy cestujících Metrem; zastavení provozu Metra.

Pojmy definované výše v jednotném čísle mají stejný význam i v množném čísle. Je-li v těchto obchodních podmínkách uveden odkaz na články, vždy jde o odkaz na články těchto obchodních podmínek. Má-li být podle těchto obchodních podmínek právní jednání učiněno v písemné formě, je taková forma splněna i prostřednictvím běžného e-mailu.

  • Platební a fakturační podmínky
    • Odměna a jakékoliv další platby jsou uvedeny bez DPH, která k nim bude připočtena v zákonné výši.
    • Jakákoliv platba Objednatele je zaplacena až v okamžiku, kdy je odpovídající částka připsána na účet Dodavatele.
    • Dodavatel má právo požadovat po Objednateli zaplacení zálohy na Odměnu až do výše 50 % Odměny a Objednatel je povinen zálohu na základě zálohové faktury vystavené Dodavatelem zaplatit nejpozději do sedmi (7) dnů ode dne doručení. Neuhradí-li Objednatel zálohu řádně a včas je Dodavatel oprávněn odstoupit od Smlouvy. Uplatnil-li Dodavatel po Objednateli požadavek na zaplacení zálohy, je plnění Dodavatele podmíněno uhrazením zálohy a bez jejího uhrazení není Dodavatel povinen zahájit sjednané plnění dle Smluvní dokumentace a není z tohoto důvodu v prodlení; neuhradí-li Objednatel zálohu, nemůže po Dodavateli ničeho nárokovat.
    • Dodavatel vystaví Objednateli příslušnou fakturu na úhradu Odměny vždy k prvnímu sjednanému dni Reklamní kampaně s tím, že splatnost faktury je čtrnáct (14) dnů ode dne doručení, a to na bankovní účet Dodavatele uvedený na faktuře; Dodavatel ve faktuře zohlední zaplacenou zálohu na Odměnu.
    • Veškeré faktury je Dodavatel oprávněn vystavovat v elektronické podobě a takto je zasílat Objednateli ve formátu PDF na e-mailovou adresu Objednatele, s čímž Objednatel výslovně souhlasí; uvedeným není dotčeno oprávnění Dodavatele vystavovat a zasílat Objednateli faktury v listinné podobě prostřednictvím poštovního doručovatele nebo jiným obdobným způsobem.
    • Faktura musí obsahovat zákonné náležitosti daňového dokladu. Objednatel je oprávněn do deseti (10) dnů ode dne doručení faktury vrátit Dodavateli vadně vystavenou fakturu s uvedením jejích vad a žádat o vystavení nové faktury.
    • V případě, že bude Objednatel v prodlení se zaplacením jakékoliv platby, je Objednatel povinen zaplatit Dodavateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % denně z dlužné částky.
    • Ujednáním o smluvní pokutě ve Smluvní dokumentaci není dotčeno právo na náhradu škody ve výši převyšující smluvní pokutu.
  • Požadavky na obsah Reklamního spotu a Reklamních materiálů a na oprávnění Objednatele
  1. Přeruší-li Dodavatel Reklamní kampaň či její přípravu, není Dodavatel v prodlení s poskytnutím Digitální reklamní služby Objednateli, ani není v prodlení s plněním jiné povinnosti ze Smluvní dokumentace a nedochází ani k prodloužení doby trvání Reklamní kampaně.
    1. Bez zbytečného odkladu po dodání upraveného nezávadného Reklamního spotu nebo Reklamních materiálů je Dodavatel povinen pokračovat v Reklamní kampani či v její přípravě, o čemž bude Dodavatel e-mailem informovat Objednatele; to neplatí v případě, kdy již vypršel sjednaný termín Reklamní kampaně.
    1. I v případě přerušení Reklamní kampaně či její přípravy Dodavatelem má Dodavatel právo na celou nekrácenou Odměnu a Objednatel není oprávněn po Dodavateli z důvodu přerušení Reklamní kampaně či její přípravy ničeho nárokovat a Objednateli z takového důvodu nevzniká ani právo na náhradu újmy.
  2. Mlčenlivost
    1. Každá Strana je povinna po dobu deseti (10) let ode dne uzavření Smlouvy nezveřejnit Důvěrnou informaci, neposkytnout Důvěrnou informaci třetí osobě a ani Důvěrnou informaci žádným jiným způsobem třetí osobě nezpřístupnit.
    1. Porušením povinnosti sjednané v článku 11.1 není:
  3. poskytnutí, zveřejnění či zpřístupnění Důvěrné informace stejnou Stranou, o jejíž Důvěrnou informaci jde;
  4. poskytnutí, zveřejnění či zpřístupnění Důvěrné informace na základě předchozího písemného souhlasu Strany, o jejíž Důvěrnou informaci jde;
  5. poskytnutí či zpřístupnění Důvěrné informace osobám, které jsou ze zákona vázány povinností mlčenlivosti (např. advokáti, daňoví poradci apod.);
  6. poskytnutí, zveřejnění či zpřístupnění Důvěrné informace pro účely plnění práv a povinností ze Smluvní dokumentace;
  7. poskytnutí, zveřejnění či zpřístupnění (i) Reklamního spotu nebo Reklamních materiálů a jejich částí a také (ii) identity provozovatele Reklamního zařízení (Dodavatele) a objednatele Reklamní kampaně (Objednatele);
  8. poskytnutí či zpřístupnění Důvěrné informace, která se stala veřejně dostupnou nebo byla zveřejněna jinak než porušením povinnosti sjednané v článku 11.1; 
  9. poskytnutí, zveřejnění či zpřístupnění Důvěrné informace, která byla Straně poskytnuta či zpřístupněna třetí osobou, aniž by taková třetí osoba byla vázána povinností mlčenlivosti vůči Straně o jejíž důvěrnou informaci jde;   
  10. poskytnutí či zpřístupnění Důvěrné informace v nezbytném rozsahu orgánům veřejné moci nebo osobám, které mají na poskytnutí takové informace právo vyplývající z právního předpisu; ani
  11. poskytnutí, zveřejnění či zpřístupnění Důvěrné informace v nezbytném rozsahu v případě sporu souvisejícího s Reklamním spotem, Reklamními materiály nebo Smlouvou. 
    1. Každá Strana se zavazuje zajistit ochranu Důvěrných informací, a to včetně zajištění odpovídajících technických a organizačních prostředků k jejich ochraně. 
    1. Poruší-li Strana povinnost sjednanou v článku 11.1 je povinna za každé jednotlivé porušení zaplatit druhé Straně smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč (slovy: sto tisíc korun českých).
  12. Odstoupení od Smlouvy
    1. Poruší-li Objednatel podstatným způsobem Smluvní dokumentaci (např. nezaplatí řádně nebo včas Odměnu, nedodá včas Reklamní spot nebo Reklamní materiály, dodá Reklamní spot nebo Reklamní materiály v rozporu s Technickými požadavky, nedodá nezávadný Reklamní spot nebo Reklamní materiály ve lhůtě podle článku 10.2), je Dodavatel oprávněn odstoupit od Smlouvy poté, co Objednateli písemně poskytne dodatečnou lhůtu pěti (5) pracovních dnů k nápravě závadného stavu a tato lhůta marně uplyne.
    1. Poruší-li Dodavatel podstatným způsobem Smluvní dokumentaci, je Objednatel oprávněn odstoupit od Smlouvy poté, co Dodavateli písemně poskytne dodatečnou lhůtu pěti (5) pracovních dnů k nápravě závadného stavu a tato lhůta marně uplyne; porušením Smluvní dokumentace podstatným způsobem není neposkytnutí Digitální reklamní služby Objednateli řádně nebo včas – v takovém případě má Objednatel práva z vadného plnění podle článku 13 a práva dle článku 5.11.
    1. Objednatel i Dodavatel jsou oprávněni odstoupit od Smlouvy jenom z důvodů sjednaných ve Smluvní dokumentaci.
  13. Práva z vadného plnění, povinnost Dodavatele k náhradě újmy
    1. Objednatel má možnost prohlédnout si poskytnutí Digitální reklamní služby Dodavatelem okamžitě po zahájení Reklamní kampaně, neboť Reklamní plochy se nacházejí v Metru, které je volně přístupné každému cestujícímu Metra; Objednatel nemá právo na náhradu nákladů souvisejících se vstupem do Metra za účelem prohlídky či kontroly poskytnutí Digitální reklamní služby.
    1. Zjistí-li Objednatel, že má Digitální reklamní služba vadu, oznámí to Objednatel písemně Dodavateli s uvedením specifikace vady, místa Reklamního zařízení (tj. uvede konkrétní mezistaniční úsek metra v Praze), případně i s přiložením pořízené fotodokumentace, která vadu zachycuje. Objednatel je povinen oznámit vadu Digitální reklamní služby Dodavateli bezodkladně, nejpozději do čtyřiceti osmi (48) hodin od závadného promítnutí Reklamního spotu na Reklamní plochu z Reklamního zařízení, jinak nemá práva z vadného plnění.
    1. Vzhledem k tomu, že k řádnému promítání Reklamního spotu na Reklamní plochu je zapotřebí ideálních provozních podmínek Metra, je řádným plněním Dodavatele poskytnutí Digitální reklamní služby Objednateli v objemu alespoň devadesáti procent (90 %) ze sjednané frekvence promítání Reklamního spotu na Reklamní plochu. Dojde-li k poskytnutí Digitální reklamní služby Objednateli v nižším objemu než dle  předchozí věty, má Objednatel právo vždy pouze na přiměřenou slevu z Odměny.
  1. Byla-li vada způsobena výlučně zaviněním Dodavatele a je-li odstranitelná, odstraní vadu Dodavatel do čtyřiceti osmi (48) hodin od jejího oznámení Objednatelem podle článku 13.2 anebo od jejího zjištění Dodavatelem.
    1. Dodavatel odstraní vadu opravou Reklamního zařízení anebo jiným způsobem, který zajistí řádné promítání Reklamního spotu na Reklamní plochu. Až v případě, kdy se vadu odstranit nepodaří (např. z důvodu, že vada (i) není odstranitelná, (ii) po dvou opravách se objeví identická vada potřetí nebo (iii) není oprava v přiměřené lhůtě úspěšná) a Dodavatel z toho důvodu není schopen Objednateli řádně poskytovat Digitální reklamní službu, má Objednatel nárok na přiměřenou slevu z Odměny, přičemž nejde-li v takovém případě pouze o drobnou vadu, má Objednatel dle své volby buď právo odstoupit od Smlouvy nebo právo na přiměřenou slevu z Odměny.
    1. Spočívá-li vada Digitální reklamní služby v závadě Reklamního zařízení, kterou Dodavatel není schopen odstranit ve smyslu článku 13.5, např. z důvodu zničení, poškození či odstranění Reklamního zařízení anebo z důvodu povinnosti Dodavatele odstranit Reklamní zařízení, je Dodavatel oprávněn písemně navrhnout Objednateli umístění Reklamního spotu na jinou reklamní plochu s obdobnou reklamní hodnotou, a to po dobu, od které Objednatel oznámil vadu v souladu s článkem 13.2 až do konce sjednané doby trvání Reklamní kampaně, a Objednatel je v takovém případě povinen se k návrhu písemně vyjádřit do tří (3) pracovních dnů od jeho doručení; pokud v uvedené lhůtě Objednatel návrh neodmítne, platí, že s ním souhlasí. V případě souhlasu Objednatele s návrhem dle věty první tohoto článku 13.6 dojde k náhradnímu plnění zbývající části závazku Dodavatele poskytnout Objednateli Digitální reklamní službu a Objednatel nemá z takového důvodu práva z vadného plnění a ani právo na náhradu újmy.
    1. O vadné plnění Dodavatele nejde v případě uplatnění článku 14.
    1. Dodavatel odpovídá pouze za škody vzniklé v důsledku úmyslného jednání nebo hrubé nedbalosti při porušení povinností Dodavatele ze Smluvní dokumentace. Povinnost Dodavatele k náhradě škody je omezena částkou Odměny.
  2. Vyšší moc
    1. V případě, že z důvodu Vyšší moci není Dodavatel schopen – byť jen dočasně – plnit svou povinnost spočívající v Reklamní kampani (tj. v poskytování Digitální reklamní služby Objednateli) nebo provedení Instalace Reklamního spotu, pozastavuje se plnění takové povinnosti Dodavatele a Dodavatel není po dobu trvání Vyšší moci v prodlení.
    1. Pozastavení povinnosti Dodavatele plnit z důvodu Vyšší moci je Dodavatel povinen bez zbytečného odkladu e-mailem oznámit Objednateli, poskytnout mu dostupné důkazy o Vyšší moci a informovat jej o době trvání Vyšší moci; po oznámení Objednateli jsou Strany povinny vzájemně jednat o tom, jak nejvíce minimalizovat důsledky Vyšší moci na právní vztahy Stran.
    1. Trvá-li pozastavení povinnosti Dodavatele plnit z důvodu Vyšší moci po dobu alespoň pěti (5) dnů, je jakákoliv Strana oprávněna odstoupit od Smlouvy.
    1. Z důvodu pozastavení povinnosti Dodavatele plnit z důvodu Vyšší moci nemá Objednatel právo na náhradu újmy.
    1. Dodavatel je povinen e-mailem oznámit Objednateli odpadnutí překážky Vyšší moci.
    1. Doba trvání Reklamní kampaně se prodlužuje o celkový počet dnů, po který byla pozastavena povinnost Dodavatele plnit z důvodu Vyšší moci ve sjednaném termínu Reklamní kampaně.
    1. V případě pozastavení povinnosti Dodavatele plnit z důvodu Vyšší moci je Dodavatel oprávněn písemně navrhnout Objednateli umístění Reklamního spotu na jinou reklamní plochu s obdobnou reklamní hodnotou, a pokud Dodavatel takto učiní, pak se obdobně uplatní postup dle článku 13.6.
  3. Závěrečná ujednání
    1. Smlouva a právní vztahy z ní vyplývající nebo s ní související se řídí českým právem.
    1. K řízení o všech nárocích vyplývajících nebo souvisejících s právními vztahy ze Smlouvy je místně příslušným obecný soud Dodavatele, ledaže zákon stanoví příslušnost výlučnou.
    1. Má-li v souvislosti s plněním Smlouvy dojít mezi Stranami ke vzniku zpracovatelského vztahu mezi správcem a zpracovatelem, případně mezi zpracovatelem a dalším zpracovatelem, jsou Strany povinny uzavřít podle článku 28 GDPR smlouvu o zpracování osobních údajů.
    1. Dodavatel je oprávněn změnit tyto obchodní podmínky, včetně veškerých jejich příloh a součástí a dokumentů, na které odkazují (Technické požadavky atd.), přičemž v takovém případě platí, že: 
  4. změnu je Dodavatel povinen oznámit Objednateli nejméně třicet (30) dnů před dnem účinnosti změny, a to prostřednictvím e-mailu nebo na jinou adresu Objednatele uvedenou ve Smlouvě; 
  5. pokud Objednatel se změnou nesouhlasí, je oprávněn do dne nabytí účinnosti oznámené změny Smlouvu písemně vypovědět; 
  6. Dodavatel je oprávněn provést změnu v přiměřeném rozsahu, a to zejména pokud jde o Dodání Reklamního spotu a Reklamních materiálů Dodavateli (článek 5), Platební a fakturační podmínky (článek 6), Technické požadavky (https://www.eudi.cz/technicky-popis), Požadavky kladené na obsah Reklamního spotu a Reklamních materiálů a na oprávnění Objednatele (článek 7);

pouhá změna vyhlášená na internetových stránkách Dodavatele, aniž by byla Dodavatelem oznámena Objednateli postupem podle článku 15.4 a), nemá účinky změny podle tohoto článku 15.4 a neopravňuje Objednatele k výpovědi Smlouvy, přičemž totéž platí i pro takovou změnu, která bude z časového hlediska vylučovat uplatnění na Smlouvu.

  1. Veškeré změny Smlouvy jsou Strany oprávněny provádět pouze písemně, přičemž za písemnou změnu považují Strany i změnu sjednanou prostřednictvím e-mailové komunikace.
    1. Objednatel ohledně předmětu Smlouvy přebírá ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku nebezpečí změny okolností.
    1. Bude-li jakékoliv ustanovení Smluvní dokumentace (či jeho část) shledáno příslušným soudem zdánlivým, neplatným, nebo nevymahatelným, bude takové ustanovení (či jeho část) považováno za vypuštěné ze Smluvní dokumentace a ostatní ustanovení Smluvní dokumentace budou nadále trvat (jsou oddělitelná). Strany v takovém případě bez zbytečného odkladu uzavřou takové dodatky pro příslušnou Smluvní dokumentaci, které umožní dosažení výsledku stejného, a pokud to není možné, pak co nejbližšího tomu, jakého mělo být dosaženo zdánlivým, neplatným, nebo nevymahatelným ustanovením. 
    1. Nevykonávání některého z práv či prodlení s uplatněním některého práva ze Smluvní dokumentace nelze vykládat jako vzdání se takového práva. Ani jediné či částečné vykonání jakéhokoliv z práv ze Smluvní dokumentace nelze vykládat tak, že by zabraňovalo jakémukoliv dalšímu výkonu práva. 
    1. Obchodní zvyklost zachovávaná obecně anebo v příslušném odvětví nemá přednost před ustanoveními zákona, která nemají donucující účinky; ustanovení zákona bez donucujících účinků mají přednost před obchodními zvyklostmi.
    1. Práva a povinnosti ze Smlouvy (jako celku nebo po částech) je Dodavatel oprávněn postoupit na třetí osobu. O takovém postoupení práv a povinností bude Dodavatel informovat Objednatele. Objednatel s takovým postoupením předem souhlasí. 
    1. Pro právní vztahy související se Smlouvou se neuplatní následující ustanovení Občanského zákoníku: § 1799, § 1800, § 1980.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 01. ledna 2024.

Neváhejte nás kdykoli
kontaktovat!
V případě zájmu o spolupráci nás kontaktujte na:
info@eudi.cz
Kontakt pro média:
media@eudi.cz
© 2024 European Digital Industries a.s –Všechna
práva vyhrazena.

Odběr novinek

Zadejte váš e-mail a pravidelně Vám budou chodit novinky a upozornění ohledně naší činnosti. Odběr novinek můžete kdykoliv později odhlásit.